woensdag 28 juli 2010

Kavantie: Slot

Zo, ik heb mijn blogs een beetje aangepast en er foto's aan toegevoegd. Wil je weten wat Marco als dessert gaf? Of hoe de signori/signore-deuren eruit zagen? Dan kan je mijn reisverslagje herlezen door op deze link te klikken.

Verder zou ik wel eens willen weten wat jullie vinden van de K-titels van deze blog. Of jullie (vaak) denken: "Oh, nu maakt ze zich er toch weer snel vanaf" of "Allee, kavantie is niet eens een woord! Zo kan ik het ook hoor!". Leuk is het allemaal wel, maar toch ook een beperking. Soms is er echt geen allesomvattend K-woord dat kan dienen als titel. Maar als ik stop met de K-woorden, zou ik ook moeten stoppen op dit adres hè. Ah ja, want dit is nu wel de K-blog, alle titels hier beginnen met een K. Behalve mijn eerste bericht, maar uitzonderingen die de regel bevestigen, moeten er ook zijn, nietwaar?

2 opmerkingen:

  1. WE LOVE K!! :D
    Ga zo door! Je doet het immers fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ook da de K-titels behouden moeten worden=D das een goeie oefening voor je hersenen lieve ilse:p

    BeantwoordenVerwijderen