dinsdag 3 augustus 2010

Kostbaar kapsel

Vanavond was ik iets gaan drinken met enkele vrienden. Ik stond binnen in de toiletten mijn handen te wassen toen ik twee meisjes van ongeveer 16 zag staan. Eén meisje zag mij, draaide zich naar me toe en vroeg in paniek: "Heb jij soms een rekkertje?? Want de regen heeft mijn haar verpest!"

Nee, dat had ik niet. Ik zei er ook nog bij: "Maar je haar ligt toch mooi plat?". Ik kreeg de spreek-mij-niet-tegen-bitch-blik. Haar vriendin probeerde nog zachtjes iets in de trant van "Ziedet wel, da meiske zegt ook...", maar ze werd al gauw de mond gesnoerd met "EN TOCH WIL IK EEN REKKERTJE!!!". Ze had er nog net niet "EN WEL NU!" achter gegild. Verwaand nest.

Het ergste vond ik dat ze echt sluik haar had. Geen bekje, krulletje, niks! Je kon de warmte van haar stijltang nog bijna voelen. En ik, ik kon alleen maar denken: Godzijdank dat ik nooit zo ben geweest.

3 opmerkingen:

  1. :) Mijn haar ligt ook altijd plat en blijft ook plat liggen, zelfs als ik in de regen heb gestaan. Dus dat is best wel handig... Met plat bedoel ik dat het niet alle kanten opspringt :)
    Maar dat meisje was inderdaad niet zo vriendelijk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Zo'n grappige situatie! Als het regent loop ik me zorgen te maken over eventueel water in mijn schoenen, maar toch niet over mijn haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat is dan weer ongelooflijk typisch, zo'n meisje wiens haar "perfect" ligt en dat er dan toch nog half hysterisch om wordt. Als ik in de regen gelopen heb springt mijn haar alle kanten op, maar dat is dan maar zo, ik vind het trouwens maar raar dat je een rekker vraagt aan iemand onbekend in de wc, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen