vrijdag 9 juli 2010

Kavantie! (8)

Vandaag het laatste dagje op adresje 1 (tussenstop niet meegerekend). Vooral aan het zwembad gelegen en een paar winkeltjes gedaan.

En serieus wild gedaan ook! Zo maar liefst 3 paar schoenen gekocht. 3! In dezelfde winkel! Dat is me nog nooit overkomen. Uiteraard met zoveel getwijfel dat ze me er nu nog mee pesten. Dat twijfelen afleren zal nog niet voor direct zijn denk ik...:)

's Avonds bij Marco gegeten en het was weer jammie. De lekkerste lasagne ooit gegeten. Die van den aldi is er niks tegen. Echt, ik zou het zelfs durven classeren in mijn top 'lekkerste eten ooit.

Als dessert twijfelden we tussen fragole en tiramisu. En uiteindelijk gaf Marco ons dit:



Ons Italiaans is redelijk beperkt. Maar meer dan multo multo multo multo bene hoefden we niet te zeggen eigenlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten