dinsdag 27 juli 2010

Kwijlen zeg ik u!


Deze vormpjes kocht ik in Italië, veel te duur natuurlijk, maar cakevormpjes zijn voor het leven. Een investering dus.


En geef toe, als je dit ziet, kan je toch niets anders dan kwijlen?

Toen ik deze foto's trok, vroeg vader of ik ze soms op Ebay wilde verkopen. Neen, op m'n blog zetten, dan denkt iedereen dat ik kan koken.

Want oh nee, het mengsel komt uit een pakske. Omdat ik en mijn zus even geen zin hadden in eieren breken. En we het toch hadden liggen. Maar volgende keer hé, dan maak ik ze zelf. Met witte chocolade!

5 opmerkingen:

  1. Ouh! Ik vind je label 'ik at dit, jij niet' een beetje gemeen, maar ze zien er wel heeeerlijk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Ze zien er echt HEERLIJK uit! En dat waren ze waarschijnlijk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik at dit ook en jullie allemaal niet:p het was heerlijk ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. euh die heb ik gemaakt!!!
    en niet met witte chocoldade!! das slecht
    ps da was papa-humor
    germaine

    BeantwoordenVerwijderen