dinsdag 20 juli 2010

Kavantie! (de laatste 3 dagen)

waren in La Corte. Daar waren we al twee keer geweest, en het was er weer super.

Ja, die onderste, dat ben ik.

We gingen een beetje shoppen, wijn proeven en naar een subtropisch zwembad. We aten er de lekkerste desserts ooit, op één na. Ja, ik heb een mentale desserten top-3. Dit staat op 2:

Met 'dit' bedoel ik dan wel alles. Links zie je een pistache-chocolacreatie, in het midden appelsien-, meloen- en aardbeiensorbet en de andere 2 waren moeulleuxjes met aardbeien en een soort nootjesijs. Ik werd er gewoon extatisch van, zo lekker allemaal.

Nummer 3 in mijn top werd ook bereikt deze vakantie (nog nooit gebeurd!), de zogenaamde Summer Tiramisu. Nam nam. Dat ga ik ooit zelf eens maken. Ah ja, want door wat geslijm kregen we het receptje mee.


Ook kwamen we erachter dat paaldansen doodvermoeiend moet zijn. Als ik me dan eens, na 300 mislukte pogingen, ondersteboven rond die paal kon krijgen, hield ik dat 1 à 2 seconden uit. Germaine was er wel goed in, nu wil ze een paal op haar kamer:p

De overdreven spieren zijn trouwens gezichtsbedrog, door de foto. Ik kan ze wel iets of wat opspannen, maar mijn biceps steekt in het echt niet zo uit;).

2 opmerkingen:

  1. Haha, je biceps, zot! =D
    Laten we samen die tiramisu eens maken? Kan ik hem direct ook eens proeven. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was je aan het paaldansen? :D
    Wat een bodybuilderarmen, geniaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen