zondag 11 juli 2010

Kavantie! (10 en 11)

Ik heb zin om hier te schrijven:
Gisteren Orvieto en vandaag Rome. Het was leuk. Daag.

Amai, ze schrijft tweehonderd alinea's over ijs en over Rome schrijft ze niks! Nee. Rome was fijn, maar vooral veel. Als ik dat alles zou schrijven... Wel, dat zou gewoon niet in een blog kunnen. Ik ben daar op dit moment té overprikkeld voor. Er is ook een minder leuke kant geweest aan Rome, waarover ik maar al te graag zou bloggen. Maar onder een wachtwoordje. Voor een beperkt publiek. Maar blogspot doet niet mee aan wachtwoorden, dus helaas pindakaas!

Niets dus. Ik heb dat recht, want ik ben moe. En het is vakantie. En het is MIJN blog. Voila, dat was het voor vandaag.

Update: Ik beschrijf dan wel niet wat we allemaal gedaan/gezien hebben, maar een paar fototjes van Rome ontzeg ik jullie natuurlijk niet:


Colosseum


Ponte S. Angelo


St-Pietersplein


Trevi fontein


Overzichtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten