zaterdag 11 december 2010

Klik!

Soms verwonder ik me over de manier waarop mensen op m'n blog terecht komen. Ja, schrik maar, ik kan dat zien! De absolute meerderheid klikt op het linkje op m'n facebookprofiel en via blogs waarop ik reageer.

Maar ook via andere sites. Ik merkte daarnet dat mijn blogadres verschijnt bij het laden van één of andere internetpagina ("While waiting you might wanna visit hetmaggeennaamhebben..."). Verder staat er soms een linkje op een forum (en dat is door JOU, nichtje V.! Ilse weet alles:p) en zelfs via youtube (huh?) zijn er hier al mensen terecht gekomen.

Ook een topper zijn de google-zoektermen. Gelukkig zijn deze nog niet erotisch getint, maar da's omdat ik waarschijnlijk nog nooit een woord als 'piemel' getypt heb... Ja, lap.

Mensen die zochten naar de volgende termen kwamen hier terecht...

"hoe krijg ik graffiti van fiets af"
Euh... Ik adviseer white spirit.

"dat vind ik helemaal niet"
Jammer voor jou, maar nu heb je wel een blog gevonden:p

heel klein blauw plekje"
Ik vermoed dat ze toen naar daar gestuurd werden.

" دغدغة "
(Oei. Wie weet staat er hier wel 'piemel'. Iemand?)

"wat betekent het als iemand over je hebt gedroomd dat je"
Geen idee, zoeker. Ik droom zelf over een dode Britney Spears die zweepslagen krijgt van mannen gehuld in een lederen string... (Dit op zich zou al een blogpostje kunnen vormen :D) Zo lang ik die droom niet kan verklaren, verklaar ik die van anderen ook niet.

En aangezien ik grootse plannen heb om dit blog wat interactiever te maken, eindig ik met een vraag. Ik heb eens gelezen dat je dan meer reacties krijgt. En omdat jullie waarschijnlijk toch maar bange kwezels zijn die niet durven reageren, krijgt elke persoon die hier antwoordt één van mijn zelfgebakken koekjes die ik nu in de oven ga schuiven...

Hoe bent u op hetmaggeennaamhebben terechtgekomen?

12 opmerkingen:

  1. pure intuïtie!
    (krijg ik nu een koekje?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. facebook!
    kom maar op met dat koekje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm, facebook ook denk ik :p
    Ik wil ook een koekje :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omdat jij me die link gaf met: lezen! nu!
    (of misschien iets minder bazig dan dat. =D)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. omdat er schijnt iemand gratis koekjes weggaf gewoon als ge op ne site ging..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. via u... ook met dezelfde woorden als bij Laurien : "lezen! nu!"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben hier ooit eens terecht gekomen via een andere blog. En ik ben blijven lezen. Trouwens het Arabische woord betekent 'kietelen'. Dat verdient een extra koekje, niet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HAHAHA GENIAAL IS DAT HE! Vooral die Google zoektermen, ik lach me dood! En soms komen mensen echt van rare sites, maar ook gewoon dingen met seks enzo, en dan vraag ik me echt af: HOE DAN. Mijn blog heeft vrij weinig met seks te maken, behalve die ene blog waarin ik uitleg waarom ik dus NIET over seks praat (de eerste blog waar jij op reageerde ;)). Ja, ik lach me kapot om hoe lezers op mijn blog komen, het enige wat ik eng vind, is dat mensen soms wel eens googelen op mijn voor- én achternaam, en dan komen ze ook op mijn blog, en dat vind ik helemaal niks want ik heb nergens mijn achternaam staan! Ook niet op Facebook ofzo. Maar goed, om na dit betoog je vraag maar eens te beantwoorden: ik ben op je blog gekomen doordat jij mij eerder gevonden had (hoe eigenlijk?)! Het is voor mij alleen wel een wereldreis om dat koekje op te halen, maar als ik nog eens het uitgaansleven van die ene Belgische plaats met die jenever in die discotheek in de kelder ga ontdekken, kom ik er zeker eentje ophalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anoniem: Welkom!:) En amai,ik wist zelfs niet dat het Arabisch was:D verdient zeker een koekje, ik heb er nog welgeteld één;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. via het hele Secret Santa-gebeuren.. doorgeklikt van blog naar blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je onderwerptitel is wel gepast.

    Ik las de Twitterreacties op Basta, vond je twitternaam leuk en klikte die aan. Daarop stootte ik door tot deze blog -omdat ik de naam evenzeer vrolijk plezant vond.

    Net als de inhoud. Speels, luchtig, maar niet oppervlakkig. Fijn zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er staat 'kietelen' bij die gekke tekens! 'k Heb het eens opgezocht op internet...

    Bij deze, mijn toer voor taaladvies:
    دغدغة = kietelen

    BeantwoordenVerwijderen