donderdag 23 december 2010

Kerstcadeau ! (5)

Gisteren was het zover... Mijn eigenste Secret Santa kwam mijn cadeautje persoonlijk afzetten! Na wat nieuwsgieriggemaak van zijn kant, kreeg ik een klein vermoeden wie het zou zijn... En ja hoor, het was Ntone!

Zwaar gescoord heeft hij: ik kreeg een doos...


In die doos zat er een mandje met gigantisch veel chocolade (in alle vormen en smaken), een chocoladereceptenboekje en roosjes!


Ik was euforisch, extatisch, al wat je maar wil. En ik keek ernaar zoals ik alleen maar naar chocolade kan kijken...


En last but not least: een briefje met de belofte dat hij eens gaat komen koken voor mij en de kotgenootjes (als ze braaf zijn:p)! Dat viel hier ook enorm in de smaak, moet ik zeggen...;)

Kortom: ik ben waanzinnig hard verwend, Antoon heeft zijn Sesa-rol goed vervuld. En ik vond het fijn om eens over blogstuff te kunnen babbelen met een mede-blogger. Ook nog een dikke merci voor Tess, die dat toch maar eventjes allemaal georganiseerd heeft.

Ik kijk al uit naar Sesa 2011!

2 opmerkingen: