zondag 19 december 2010

Kleren zijn voor wussies!

En zo zetten ik en kotgenote L. vandaag de nieuwe kotweek in...


Ooh, vleesch op de blog! Ik publiceer eigenlijk niet vaak bikinifoto's, maar nu kon ik toch niet anders. En knippen nam de kracht van de foto's weg. Wazig maken of zo leek me er weer wat over. Het mocht trouwens van kotgenote L. ;)

Nu denken jullie vast allemaal dat we gaan zwemmen zijn. Makes sense, inderdaad. Maar toch deden we iets anders. We dachten het één minuut vol te houden, maar het werden er 10!

Maar wàt dan? Toch niet... Wel ja. Ik zei al eens eerder dat ik een meisje van extremen ben. En dan krijgen we zoiets:




Koud? Allez, ik draag toch een muts? En (hand)schoenen!

3 opmerkingen:

  1. Haha :) Leuk leuk maar wel fris waarschijnlijk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik verschoot eigenlijk niet van deze foto's, ik wist nu eenmaal al dat je zo zot als een achterdeur was!
    Zeer geslaagde foto's, en vrij sexy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt gek!
    PS Ik zie het niet goed vanaf mijn telefoonscherm maar wel goed genoeg om te kunnen concluderen dat ik met zo'n lichaam waarschijnlijk elke dag bikinifoto's zou maken.. Ik bedoel er overigens niets mee xD

    BeantwoordenVerwijderen