zondag 26 december 2010

Knappe jongen

De strandhokjesblunder

Blunder nummer 2! Ik hoop dat J. ermee akkoord is dat ik deze openbaar maak. Nog meer openbaringen trouwens: ik heb het 'geluk' dat ik al eens eerder over de blunder, of toch hoe het allemaal begon, geschreven heb. Op mijn eerste blog. Daar publiceerde ik berichtjes toen ik veertien was (ik heb de blog in kwestie privé gemaakt). En daaruit zal ik nu een stukje citeren:

Nog snel even de context.: J. en ik verbleven enkele dagen in mijn zee-appartementje. Mijn grootouders waren erbij trouwens (ik kon op die leeftijd zelfs nog geen pasta koken), maar dat weerhield ons er niet van om heelder dagen te shoppen en naar jongens te kijken. Dit laatste deden we op het balkon van mijn appartement.

's morgens keken we zo (nr jongens) me de verrekijker. Ach, ze sliepen vast nog. Dus we zagen er geen (mooie=p) en gingen mr nr binnen. Just toen ik binnen wou stappen zag ik in n flits … $EXGOD!!!!! Waaauw=D dn zijn we mr heel veel gaan wandelen wr hij vakantiejob deed (de speelgoedwinkel onder t appartement, we zijn er zelfs binnengeweest=D (die ooogen!!!!!!=D)). Toen was ij aan t opruimen. Mjah, we waren al boven. Toen liet ik n stilo vallen vn t balkon, en gingen we die oprapen;). Dn hebbe we zo op n surfplank n papierke gelegd me: Wa is je naam? Grtz, Ilse&J. En dn wij loop loop nr de lift!! Toen deed ij dus gebaar nr ons da we moesten komen nr em=p. Dn wij direct uit die lift=). (lekker subtiel=p)

Op de vraag of ik altijd al zo mooi kon schrijven, antwoord ik vanaf nu nee.

Begrijpen jullie het eigenlijk? Het komt erop neer dat we naar jongens aan het kijken waren, vanop het balkon met een verrekijker. Het leek niet veel soeps te zijn die dag, tot ik in een flits een mooie jongen zag. We noemden hem Sexgod, met een $ zelfs toen, en dan zijn we begonnen met hem te 'stalken'. We lieten onder andere een stiftje vallen van het balkon, recht naast de plek waar hij vakantiejob deed (in een speelgoedwinkel). Dat stiftje was een excuus om naar beneden te gaan tov. de grootouders (opa, als je dit leest: bij deze.). Beneden durfden we uiteraard geen gesprekje met hem te beginnen, dus legden we een kaartje. Op dat kaartje stond "Zin in een afspraakje" gedrukt, wat we er zelf opschreven was: "Wat is je naam? Groetjes, Ilse en J."

We legden het papiertje op een surfplank aan de zijkant van de speelgoedwinkel (hij bracht die planken naar binnen). Dan kregen we the cold feet, en LIEPEN we naar de ingang van het appartement, hup, de lift in. In een flits had ik hem zien staan, gebarend dat we naar hem moesten komen. Dat deden we, om vervolgens een stroef gesprekje aan te gaan (Durfden jullie het niet vragen? "Nee." Mijn naam is Vincent. En laat me raden: jij bent J. en jij bent Ilse? "Nee, omgekeerd. (giechel)" Hoe oud zijn jullie? "Vijftien en veertien. Maar ik verjaar in december, ik ben dus eigenlijk al veertienENEENHALF!"). Kortom: J. en Ilse waren verkocht.

Helaas, het bleef bij kijken, met een beetje kwijl in onze mondhoeken. Het beste zicht op hem hadden we van op het strand. Daar stonden we dan ook, achter de strandhokjes. Tussen twee strandhokjes heb je altijd nog een centimeter of 20 ruimte, waardoor we naar hem keken. Hij zat op een stoel, met zijn rug naar ons. We zagen zijn halflange, bruine haren, zijn leuke kleren, zijn ogen,...

Hé? Wacht eens... Zijn ogen... WAAH! HIJ ZIET ONS!

Vincent had zich omgedraaid, waarschijnlijk omdat hij iets hoorde, en keek ons aan met een verbaasde blik. Op dat moment verborgen er zich 2 hoofdjes achter een strandhokje, gevolgd door een enorm gegiechel. We hadden zelf een heel groot busted-gevoel, dus liepen we weg. En Sexgod, die hebben we niet meer gezien.

Vincent, mocht je dit lezen, mijn oprechte excuses voor mijn puberaal gedrag... Maar je was echt wel knap.

4 opmerkingen:

  1. Haha leuk! Ik heb zoveel van dit soort blunders xD Ik was op mijn veertiende ook al aardig jongensgek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier toch ook wel herkenbaar. Haha. Als ik een blog had, ik zou aan zulke blunders ook een verhaaltje kunnen wijden. Gelukkig heb ik geen blog. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig! Dat blijft gewoon een fantastisch verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good old embarrassing times.. =)

    BeantwoordenVerwijderen