maandag 20 december 2010

Kerstcadeau ! (4)

Ik las net bij Tamara (mijn Slachtoffer, aan wie ik een cadeautje moest geven) dat ze mijn cadeautje leuk vond. Heel fijn om te lezen! Ik heb er zelf ook veel plezier aan gehad om een cadeautje te kiezen en het te laten maken. (mijn kotgenote L. vond mijn getwijfel aan de groenheid van de parels misschien wat minder leuk... Maar samenwonen is opofferingen kunnen maken:p) Ook was er de spanning of ze het wel leuk zouden vinden daar, en het gestress of het wel zou toekomen... Maar gelukkig!

Nu zijn er enorm veel mensen die via haar blog op de mijne terecht zijn gekomen, en ik heb hier net foto's van mezelf in de sneeuw gepost. Ai. Mhh. Ik vermoed dat de nieuwe bezoekers een vrij studentikoos beeld van mij zullen hebben nu. ;)

Van mijn Secret Santa hoor ik ook vanalles! Ik krijg het cadeautje woensdag, en hij/zij zit me énorm nieuwsgierig te maken...

Hoe dan? Ik kreeg een mailtje van hem/haar. En toen ik daarop antwoordde dat ik de schrijfstijl van hem/haar probeerde te herkennen in andere blogs (tevergeefs), kreeg ik dit wazige antwoord:

"Een schrijfwijze is niet meer dan een opeenvolging van woorden. Soms poetisch en dromerig, soms een boodschappenlijstje. Maar denk eens aan wat er woensdag op je stoep staat... een vaas rozen, of een verzameling leuke interieurspulletjes? Ga je de tintelende smaak van chocolade op je tong proeven of ga je je voetjes kunnen kleden in cute kousje, je weet wel, zo van die kousjes met aparte tenen..."

Ja, dan word ik dus gek van spanning hè!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten