woensdag 30 december 2009

Kwartiertje uit het leven gegrepen

Of even in het hoofd van Ilse deze dagen...

Bruin stiftje nemen (namen van personen).
De naam van de persoon die een artikel schreef opschrijven.
Rode pen vastnemen (titels).
Opkijken.
Denken: "Zou ik eens naar beneden gaan?"
"TEKST VAN" schrijven (in het rood) voor de naam.
Naar beneden gaan.
Senseo-apparaat aanzetten.
Denken aan mensen die verslaafd zijn aan cafeïne.
Chocomelk maken.
Tevreden zijn omdat ik een duracellmoment voorkomen heb.
Me afvragen waarom mensen "mijn eigen" zeggen en niet "mezelf". Ik zeg "mezelf". Altijd.
Naar boven gaan.
Niet kunnen studeren omdat de chocomelk nog niet leeg is.
Denken: "Ik word gek."
Beginnen lezen wat er in het artikel staat.
Balen omdat er in chocomelk ook cafeïne zit (huh?!).
Denken aan het feit dat ik vroeger nooit een fopspeen gehad heb, en er nu ééntje naast mij ligt.
Verder lezen Ilse!
Denken: "Dit is zo veel!" (zo'n - ja zo'n, niet zulke! - honderd keer per dag)
Een vlechtje maken met een loshangend lokje.
Ermee stoppen omdat mijn haar vettig is.
In bad willen met Emma.
Nog niet in bad mogen van mijn eigen.
Die man z'n artikel moeilijk vinden.
NTB even niet meer beschouwen als mijn lievelingsvak.

3 opmerkingen:

  1. Eeeeeenorm veel succes gewenst!
    Ik hoopte dat je tijdens de blok ook eens iets ging schrijven ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superveel succes!!!
    wat doe je eigenlijk juist van studie??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doorbijten ilse, iedereen sukkelt met die problemen.. 'ik word gek' heb ik ook al vaak genoeg gedacht als ik weer eens tegen mezelf zit te praten.. =D

    BeantwoordenVerwijderen