woensdag 16 december 2009

Klevende sticker

Op sommige kledingstukken wordt er wel eens een sticker gekleefd, waarop de maat van dat kledingstuk gedrukt staat. Het is de bedoeling dat je deze sticker, eens je het kledingstuk gekocht hebt, eraf haalt.

Als je dit vergeet, kan je wel eens hetzelfde meemaken als de man die ons vandaag een oefeningensessie gaf...

Hij stond voor een groepje mensen. De les was al ongeveer een half uur bezig, wanneer hij merkte dat er iets aan zijn broek hing. Hij was er meteen eerlijk over:

"Oei, ik heb een nieuwe broek aan en er kleefde nog zo'n sticker op... Hadden jullie dat gezien?"

*Stilte*

Ilse, de stilte doorbrekend: "Ja."

(Ilse die denkt: "Jah, weer eens iets gezegd zonder na te denken! ... Maar hey, ik ben tenminste eerlijk")
*nieuwe stilte*

En toen begonnen we allemaal spontaan te lachen.

Ik had het wel eerder willen zeggen ja, maar stel je voor: ik steek m'n hand op. "Ja?"
"Wel euh, er kleeft een sticker aan je broek." *gelach*
Dat doe je niet hé. Dus zou ik het wel eens subtiel gaan zeggen tijdens de pauze.

Maar hij merkte het zelf, en zorgde voor minstens 30 seconden entertainment. En dat mag wel eens, natuurlijk wel.

3 opmerkingen:

  1. Leuk als je het bij iemand anders ziet.
    Maarrrrr helemaal niet leuk alset bij jezelf is! Zo'n dingen gebeuren gewoon! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had eens iets soortgelijks voor! =p
    Vorig jaar, we hadden duits, & mijn leerkracht was blijkbaar net naar de wc geweest want zijn rits stond nog open.. Wij hadden dat uiteraard allemaal gezien & waren stiekem met hem aan het lachen.
    Uiteindelijk had hij door dat we met hém aan't lachen waren, & kwam hij voor mij staan & vroeg: "Awel Laurien, zeg het nu eens? Waarom zit ge hier zo te lachen?"
    En ik (eerlijk als ik ben): "Ja sorry meneer, maar u spriet staat open.." (wijzend naar zijn broek)
    Hij gegeneert & deed ze direct dicht =D
    (Maar het was verdiend, die leerkracht was heel sarcastisch & lachte altijd met mij, dus heb ik hem eens lekker goed teruggepakt. ^^ )
    [ilse, dat was die van 'chinese' ;) ]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig:D
    ik zie het je al zo zeggen^^

    BeantwoordenVerwijderen