zaterdag 5 december 2009

Kleur van jouw ogen!

Van mijn vriendinnen/kotgenotes kreeg ik vorige week de stempel freak. Om twee redenen:

1. Ik heb élke aflevering van friends al meermaals gezien. Ik heb alle dvd's. Ik kijk iedere dag. En nee, ik ben dat niet beu.
Dit vinden ze nog normaal, maar wat zij beschouwen als niet normaal is het feit dat ik ook ons dagelijks leven link aan friends. De woorden "Dit herinnert me aan friends, toen..." worden af en toe (lees: dagelijks) door mij uitgesproken.

Ik heb een aantal vrienden (euh... twee) die dit ook doen. Ik kan ook echt een uur praten over friends, en echt ALLEEN over friends. Maar ook wel echt alleen met die twee personen.

2. Ik ken jouw oogkleur!
Dit is misschien wel freaky, maar ik kan er niets aan doen: ik onthou de oogkleur van iedereen. Welja, iedereen waarmee ik al ooit een gesprek heb gehouden. Het telt niet als dat gesprek in het donker was of vanop een afstand die voor mij te ver was om jouw oogkleur te kunnen waarnemen.

Dat was het. Nu ben ik wel eens benieuwd naar jullie mening hierover; geven jullie D., C., en L. gelijk? Of zijn jullie gewoon benieuwd of ik ook jullie oogkleur weet? (soms, hééél soms zit ik ernaast)
Laat het me weten.

9 opmerkingen:

  1. Ok, toch wel nieuwsgierig!
    Zeg es welke kleur m'n ogen hebben ^^

    En beter een goeie serie zoals friend dan een rotserie, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bruin, olivier. (: (ik ben even normaal als ilse, remember? ^^ )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mwoah! twas vr Sterre bedoeld!
    Al had ik wel gedacht dat ze het wist maar toch =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ilse had het ook wel geweten denk ik zo. ^^
    btw ilse, wie is nr 2? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bruin, dat was idd een easy one^^
    Wel, met Jolien kan ik ook over friends praten, en met ng n meisje van Leuven ook. Maar met jou het meest, dus zij tellen samen als 1 - elk een halfuur of zo:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. friends is ok, zolang je maar niet "smelly cat" zingt
    xje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt hé, om een of andere reden is bruin zo vanzelfspreken voor olivier hé? :)
    Jeej =D En Suzi, Smelly cat is écht wel een leuk liedje! :)

    BeantwoordenVerwijderen