donderdag 12 augustus 2010

Kotgenote D.

Mijn lieve D. verlaat kot. Natuurlijk zijn we daar een beetje verdrietig om. Want wie gaat er nu met mij Duitse liedjes zingen? Of mijn spinazieburgers pikken? En nog zoveel meer.

We hielden elkaar perfect in evenwicht, wij 4. Maar in september zal dat opnieuw een beetje zoeken en aanpassen zijn. Of er een nieuw kotgenootje komt, weten we niet. Ik veronderstel van niet eigenlijk, zoeken naar iemand die nog geen kot heeft gevonden in augustus is een beetje moeilijk. En zoeken naar iemand die op een roze kamer wil slapen is zelfs nog een grotere opgave.

Maar 't is niet omdat D. niet meer met ons samen zal wonen dat we haar niet meer zullen zien hè. Ze mag (lees: moet) wel eens afzakken naar Leuven om toch nog eens ons eten te jatten. Of om met mij over de Nederlandsche taal te praten (yes!).

En die Duitse liedjes... Die kunnen ook wel via skype;)

3 opmerkingen:

  1. Komen en gaan, het hoort erbij :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ex-meisje uit de roze kamer12 augustus 2010 om 20:14

    oooo gosh... nu ben ik emotioneel geworden:( een hele blog over mij... mi:( kga jullie zooooo zwaar missen!!!
    kzie jullie graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ex-meisje uit de roze kamer: Wij gaan jou ook missen, maar natuurlijk is er nog Zwitserland en nog weekends en nog kotetentjes en we gaan dan ook nog eens samen voor Flair werken!;) We kunnen later nog altijd eens een appartementje delen (als je nog niet helemaal klaar bent om met K. te gaan samenwonen, wil ik wel de bemiddelende persoon zijn die bij jullie intrekt:D)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen