zaterdag 14 augustus 2010

Kietelfoto's

Ik had het al eens over gekieteld worden. Als je dat niet (meer) weet, zoek het dan maar eens tussen de ondertussen meer dan 70 berichten. Succes!

Of je kan ook gewoon hierop klikken.

Wel, nu zijn er de harde bewijzen!

Nog niks aan het handje...



Sexy? Dacht het niet! Zo'n Zulke gezichtsuitdrukkingen krijgen de meeste mensen pas na een 10-tal minuten geteisterd te zijn. Bij mij was één por in m'n zij genoeg. EEN.

Op de foto stonden nog twee andere mensen: de kietelaar en een ander breed lachend meisje, die ook een por kreeg op het moment van de foto. Ik heb ze er maar afgeknipt, om privacyredenen. Ookal had het meisje er niets op tegen, ik gun haar een anoniem bestaan op deze blog;)

4 opmerkingen:

  1. Haha :p
    Ik kan ook absoluut niet tegen kietels... Wel jammer eigenlijk want zo kan ik nooit genieten van een massage die lager gaat dan mijn nek...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tess: Maar nee! Da's omdat dat glas voor mijn gezicht komt;)

    @Sien: Dat heb ik dus ook hè! Ik kan er wel van genieten, maar bij bepaalde wrijvingen op m'n rug begin ik gewoon te giechelen. Of krijg ik een soort schokje/rilling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ander breed lachend meisje.14 augustus 2010 om 19:23

    Mooi opgelost! ^^
    In't vervolg draag ik ook altijd een bekertje bij me, je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen