zaterdag 5 juni 2010

Krankzinnig?

In de blok ontdek je:

-dat échte mannen van zwarte chocolade houden.

-dat aardbeiencoulis heel erg lekker is.

-dat gaan lopen het fijnste moment van je dag kan zijn, ookal werd je nog roder dan anatomisch mogelijk en moest je na 5 minuten hijgend aan de kant gaan staan.

-dat je je hond veel meer kan knuffelen.

-dat je alle (zowel Nedelandse als Engelse) zinnen die je leest mentaal begint te analyseren.

-dat gewone lesweken toch wel héél erg leuk zijn.

-dat je een zo lang mogelijke zin probeert te vormen waarvan elk woord met een i begint*.

-dat alle namen van je toekomstige kinderen vastliggen (waarin de vader van die toekomstige kinderen dan maar geen inbreng heeft, pech).

-dat er 19 mensen zijn die deze blog lezen! Dat zie ik dus aan die poll hieronder. (ja, nee, geen 20 want ik heb zelf ook eens gestemd. :p) (en waag het niet te zeggen dat je 2 keer gestemd hebt!)

-dat je verbrandt als je een paar uur in de zon studeert, waarbij je duidelijk op je lichaam kan zien waar er schaduw viel en waar niet.

-dat je na de examens pianolessen wil nemen. En vaker graffiti spuiten. Elke week gaan zumba-en. Eigen kleren naaien! Fotografie is ook best leuk. En oh ja, eindelijk eens een jeugdboek schrijven.

-dat het nu toch wel snel voorbij mag zijn...



* Intelligente Ilse is illegale indringer in idyllisch Italië.

3 opmerkingen:

  1. Jaja de blok doet rare dingen met studenten!
    EN:
    -ik houd van zwarte chocolade
    -mijn vriendin heeft de namen voor onze kinderen al en ik kan er niks aan veranderen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, voor mij is het volgend jaar zover :)
    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk heb je krokodilsex ook eens op zo'n moment bedacht. ^^
    We moeten in de vakantie eens muziekdagen inlassen. Met heel veel zingen, en ik wil je best wel wat pianoles geven. =D

    BeantwoordenVerwijderen