maandag 31 mei 2010

Klein testje (vervolg)

Eerst wil ik even zeggen dat jullie vanaf heden allemaal hieronder kunnen reageren, zonder zo'n stom profiel aan te maken. Het moet natuurlijk niet, ik zeg enkel dat het kan als jullie dat willen.

Over naar de orde van de dag nu: het resultaat van het testje! Dus ik lag in het zonnetje met de cursus van Europese literatuur en olie op m'n been, en wat gebeurde er toen...?

NIKS NOPPES NADA.

Geen bruine vlekjes, ook geen witte. Gewoon een saai, vlekkeloos been.

En bij deze weten jullie dat olie smeren niet helpt om rapper bruin te worden. Want 't is een miserie, die plakkerigheid.

Ik ga dat meer doen, zo van die testjes. Ze vallen onder het label Is't Zo? 't Is zo. Coming up next: Helpt citroensap in je haar om blonde highlights te krijgen? :D

7 opmerkingen:

  1. Ilsetje, ge gelooft ook alles he ;)

    En bij deze weet je dat ook mensen zonder profiel kunnen reageren ^^ =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, Ilse toch! ^^ Handig om weten wanneer ik me nog eens laat bakken in de Arizona zon ^^

    Speaking of which ... ik denk dat ik dat eens ga doen nu ^^ :D Ik wil bruiner zijn dan de Belgen die ik ken :p En bruiner dan één bepaalde persoon, jeweetwel die met Spaanse origine, of was het nu Chinees?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al, huh nu? Maar bij jou is het natuurlijk niet 22u30...:p

    Mooie steek, davincihadgelijk!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spaans of Chinees, ik denk dat ze nog steeds Nederlands lezen & verstaan. 'T IS MAAR DAT JE'T WEET, witterds. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Damn! kan* lezen en verstaan
    Typen blijkbaar niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha ik heb eens geprobeerd blonder te worden met kamillethee in mijn haar. Liep niet zo goed af, aangezien het 1) heel belachelijk was 2) we ook ananas aan het eten waren vanop een terras en we dan een schijf ananas op de boze onderbuur zijn tuin hadden laten vallen. We hebben ons meteen van schrik binnen opgesloten.
    De test mislukte dus, aangezien we niet veel in de zon hebben gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen