woensdag 23 juni 2010

Kiezen is altijd een beetje verliezen

In de Flair van deze week staat er een top 5 van wat vrouwen de meest sexy mannenberoepen vinden. De brandweerman op één, echt? Of ben ik dan de enige die daarbij denkt aan een kalende man met bierbuikje? Piloten, goh ja, maar die zijn altijd weg van huis of zitten in Phoenix. En voetballers zijn gewoon mijn ding niet.

Wat mijn ding dan wel is? Wel, hier mijn top 5:

5. Turners
Ik turn zelf, ik ken de branche :p. Mooie gespierde armen, sixpackje én dan nog eens lenig! Niets dan voordelen zou ik zo zeggen.

4. Politieagent
Deze stond niet eens in de top 5 van Flair, schande! Ik weet dat er hier een aantal clichés over bestaan, iets met donuts en zo. Maar kotgenote D. en ik smolten toch wel voor de politieagent die mijn koeienfiets bevrijdde met een slijpschijf. Hij was grappig én hij had (zucht) een écht geweer. En handboeien.

3. Redder
Is er hier wel uitleg nodig? Of zijn er vrouwen die niet van het uitzicht aan zee genieten?

2. Circusartiest
Ooit had ik eens een droom waarin ik zowel het lief als de assistente van een circusartiest was. Wat een mooi leventje had ik toen. Beetje rondtrekken, shows doen,... Sindsdien heb ik het wel voor circusartiesten.

1. Muzikant
Ik krijg tintelingen van pianospelende handen. Of van een sexy saxofonist op het podium. Akoestische gitaar en een zachte, misschien wat hese stem erbij. Uiteindelijk overtreft de passie van muziek alles...

Zolang hij maar geen bierbuikje heeft.

6 opmerkingen:

  1. mmmm de politie je vriend... hij mag zelfs meer zijn dan een vriend if you know what i mean;) nee nee mijn nummer 1 blijft: leekracht LO die drumt, fluffy handboeien heeft en kan jonglere... alles in 1 (behalve dan et redder zijn, hij zwemt trager dan ik:p)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is trouwens de hoofdreden waarom wij piloot worden. "Come on guys, be honest, if you're getting out of this course and you can't pick up a girl from the local bar, you're going to ask you're money back"

    Of zoals de wereldvermaarde Lord Flash al zei: "Treat you're women, like your plane. Get inside her 3 times a day and take her to heaven and back!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil dit 'vind ik leuk'-en!
    Geef mij maar Nr 1 die 5 doet. =D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus een kopie van jezelf Laurien?

    Vraagt zich ineens af wat de top 5 meest sexy vrouwenberoepen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awel Davincihadgelijk, dat waren stewardess, danseres, schooljuf, advocate en secretaresse (kweet wel de volgorde niet meer zeker). Tviel me op dat ze bij de meeste van die beroepen onderworpen aan een man (kunnen) zijn... :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. al een beetje van uwe toekomstige! sexay!

    BeantwoordenVerwijderen