zondag 2 mei 2010

Koopjes

Ik en mijn zus zijn nogal gek van het kledingmerk Desigual. Heel onze garderobe ermee aanvullen is misschien wat over the top, maar zo een paar stuks...

Zo was er in de vorige collectie één jas waarnaar ik verlangde, meer dan naar wat dan ook, maar ik kon en wilde er niet zoveel geld aan geven. Nog altijd een klein steekje in m'n hart als ik een vrouw met die jas (MIJN jas) zie lopen.

En mijn zusje... Die is een beetje rouwig om het feit dat zij niets van dat merk heeft (en ik wel). Ze vertelde me daarnet:

"Ik heb vannacht gedroomd dat ik een topje had gevonden van Desigual van 20 euro!"

Ilse: "Dat kàn. Tijdens de koopjesperiode (*) misschien."

"Nee, het kostte 20 euro en er was dan ook nog eens korting op!"

Ilse: "En toen?"

"Toen wist ik dat ik aan het dromen was."


(*) Ik weet dat iedereen "Solden" zegt, maar dat is eigenlijk geen AN. Zo, nu zijn jullie mij allemaal zéér dankbaar, en gaan jullie nooit meer dat vieze woord gebruiken.

1 opmerking:

  1. * om even volledig in het AN te blijven:
    mijn zus en ik. ;)

    Is dat mooie topje van jou niet van Desigual? Ja hé? =)

    BeantwoordenVerwijderen