dinsdag 25 mei 2010

K(n)apper?

Jullie hebben misschien al opgemerkt dat ik sinds een weekje een Erikavantielenfroufrou heb. (even een eervolle vermelding naar mijn zus, die m'n haren geknipt heeft). Leuke reacties op gekregen, maar what's new? Alles wat hun nog maar het kleinste beetje aan Erika herinnert, wordt zwaar aanbeden door 99% van de mannelijke bevolking in dit Belgenlandje.

Op Erika lijken, ik wil daar best ver in gaan. Strak figuurtje kweken, radiopresentatrice worden, vegetarisch eten (ik hou echt van vlees), plastische chirurgie, enzovoort. Maar mijn haren zwart verven... Sorry. Ik kan het gewoon niet.

7 opmerkingen:

  1. Olivier: Je hebt al het privilege gehad om mij met blond (lees: oranje) haar te zien. Dat heeft mij ertoe aangezet om m'n haar pas terug te verven als ik mn eerste grijze lok vind. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok, ik begrijp dat volkomen, maar toch, je oranje haar had ook bepaalde euhm... charmes! Maar ik had het over de froufrou die ik wou zien ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zwart staat haar niet vind ik, ze is veel mooier met dat vurig rood. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De froefroe is keileuk, olivier! =D
    ik was helemaal aant gillen toen ik haar zag!
    Ze ziet er .. pittig uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olivier: Ah, gelukkig!
    Tess: Dat vind ik ook. Maar ze zal wel weer rood worden binnenkort. :)
    Laurien: Pittig? Da's wel wat anders dan "OH ZO CUTE" hè:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebt gij tegen erika :(
    ze zegt in
    http://www.youtube.com/watch?v=LgCUX4Ut_vU
    (rond de 1,35 min) dat ze van zichzelf weet dat ze niet de ideale maten heeft om een badpakken model te zijn :p
    en naar mijn weten heeft ze zichzelf nog niet laten corrigeren :D (zegt ze ook trouwens in het filmpje)
    Erica
    tja
    geen topmodel "pas une babe"
    Mais
    "elle a un charisme incroyable"

    en da maakt haar zo gewild :p
    bij de helft van de Belgische bevolking

    BeantwoordenVerwijderen