vrijdag 28 mei 2010

'k Heb nog geen passende titel voor dit blogberichtje gevonden die met een K begint, ik zal er nog eens goed over nadenken

Ik heb even overwogen om een facebookgroep te maken van Het mag geen naam hebben. Mensen die vriendjes van mij zijn op facebook weten dit al.

Ik geef niet telkens er een nieuwe blog is de link ervan in m'n facebookstatus. Eigenlijk nog nooit gedaan. Om de simpele reden dat er van mijn 242 vriendjes zeker 75 procent mijn blogs niet leest. Dus dacht ik dat het misschien wel handig was, zo'n groep waarvan de geïnteresseerden dan lid konden worden, en waarin ik hun op de hoogte kan brengen als er een nieuwe blog geschreven is.

't Leek me ook maar een beetje zielig om een groep te maken als er maar drie mensen lid zouden worden. Dus vroeg ik het eens op facebook: meer dan drie mensen wilden wel zo'n groep (gelukkig.), maar niet al mijn lezers (of wat ze toch beweren te zijn:p) hebben gereageerd.

Ik zou enkele verwijten naar hun hoofd geslingerd kunnen hebben, à la "AMAI, en jij zegt dat je mijn blogs altijd leest!", maar dat heb ik dus niet gedaan. Ik heb er eigenlijk niet echt wakker van gelegen.

Want ookal zouden er 100 mensen gereageerd hebben, ik zou er nog over getwijfeld hebben. Zo een fangroep voor je eigen blogs... Da's toch wel een klein beetje (hmm) narcistisch.

Wel, de groep komt er dus niet. Mijn 6 lezers zullen er wel niet van sterven...;)

Update: Ik heb méér dan 6 lezers! Ah ja, want er hebben al 10 mensen gestemd op mijn poll hieronder! *vreugdedansje*

2 opmerkingen:

  1. Je hebt er zeker 11!! Want ik heb nog niet gestemd :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ma Ilse toch ö
    Op mij moet je niet boos worden,,
    ik lees vaak je blogs maar kom gewoon nooit op Facebook^^

    xje

    BeantwoordenVerwijderen