dinsdag 5 januari 2010

K, zoals in actueel

Ik ontdekte gisteren dat er een blog bestaat van de gemeente waarin ik woon.
Het laatste bericht is geschreven in november 2009, dus kan ik vaststellen dat deze blog min of meer onderhouden wordt.

Zo denken ze er zelf ook over:
*** blogt:
VIRTUEEL AKTUEEL.

Ironie? Daar ben ik nog niet helemaal uit.

Ook zouden de polls wel eens aangepast mogen worden. De vraag: "Bent u voor of tegen de komst van een Colruyt" bijvoorbeeld. In maart staat onze Colruyt er precies een jaar.

Berichten hierover lokten al wat discussies uit; voor- en tegenstanders met hun argumenten. Het ene al wat relevanter dan het andere (Dit is natuurlijk subjectief. Ik ga geen hele zinnen citeren, maar het woord "Janet" vind ik bijvoorbeeld geen geldig argument of manier om een eigen argument te verdedigen.)

Met de nodige DT-fouten, uiteraard. Ik kon me net beheersen om niet te reageren en ze allemaal te verbeteren.

Ach, ze bedoelen het goed, ik ga er niet verder op in. Het is trouwens een mooi initiatief om niet onder te moeten doen aan de blogsites van pakweg Gent of Antwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten