woensdag 5 januari 2011

Klein jaaroverzichtje van 2010

2010 was het jaar waarin

-ik voor het eerst met vrienden op reis ging met de auto.
-ik mijn koeienfiets terugvond.
-kotgenote D. wegging en kotgenote L. bij ons introk.
-ik mijn achttiende én negentiende verjaardag vierde!
-we nieuwe buren op kot kregen.
-ik mijn eerste tweet plaatste.
-ik stopte minderde met nagelbijten
-ik niet verliefd werd.
-ik mijn ligamenten scheurde.
-ik een recordaantal examens aflegde.
-ik zangeres werd in een (kuch) bandje (kuch).
-ik vrijwillig ging lopen. En dat nog leuk vond ook.
-idem met zwemmen.
-mijn hond knuffeliger dan ooit deed. But I don't mind!
-ik één jaar blogde op deze site.


2011 wordt het jaar waarin

-ik voor de eerste keer naar Amerika ga. Vegas, here I come!
-mijn vissenfiets (vroegere koeienfiets) een nieuw laagje krijgt.
-er talloze Ilsetweets zullen volgen. #twitterrules
-ik zal stoppen met nagelbijten. For real.
-ik verwonderd zal zijn als ik wél verliefd word, en niet rouwig indien niet.
-ik hoop wat meer dan twee keer te repeteren met het bandje;)
-ik opnieuw wil gaan lopen. Of dansen misschien.
-idem met zwemmen.
-hetmaggeennaamhebben stopt. Denk ik. Als het mij ooit lukt om afscheid te nemen van dit alles, snif.
-ik -eindelijk, echt- een keyboard zal kopen en lessen zal nemen.
-ik eigenares word van een spiegelreflexcamera. Tips zijn altijd welkom!
-ik nog zal genieten van het bloggen, en jullie hopelijk ook van het lezen.

14 opmerkingen:

  1. hm, ik heb onlangs een spiegelreflexcamera gekocht, canon eos is echt aan te raden!
    en ik ben ook gestart met piano te volgen sinds dit jaar, moeilijk maar zaaaalig als je het eens kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2011 wordt ook het jaar waarin wij al die jenevertjes gaan proeven? Ik heb wel zin in een tripje Belgie! (Gek hoe Nederlanders dat altijd zo leuk vinden, een tripje Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koeienfiets? Strange!
    Waarom gaat je blog stoppen? NEEEEEEEE, ik keten mezelf vast aan het een of andere hekken!
    Ik heb een canon eos 1000 D, zalig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vandaag je blog pas ontdekt en lees van stoppen. NO WAY! keep on going girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kon toch niet achterblijven hé dus kwam ik hier ook eens piepen. Je hebt wel een hilarische blognaam, moet ik zeggen ;)
    Ik ga je seffens in mijn blogreader gooien ;)
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu Ilse, ik heb er een paar gelezen erg leuk dus stop maar niet. Ik de volgende ook graag lezen, dus stuur maar naar mij door, magiomi42@gmail.com ik vond je blog over de sneeuwman erg komisch. groet magiomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ilse, wààg het zelfs maar niet om te stoppen! Komaan, waarom zou je dat nu doen? Net nu je al die lezertjes hebt die jouw blogs zo megaleuk vinden! :D En hm, ik lees nog 1 vergeten voornemen. kuch. =D
    Mijn papa heeft net een camera gekocht trouwens, 't is ook echt wel een goeie! Zo een met een lens waar je kunt aan draaien en dan zoomt hij in zo. Echt cool. =D
    Ik wil trouwens ook wel graag gaan dansen. (En liever iets meer/beter dan de rare freestyle op mijn kamer.) Maar vind maar eens de tijd. En een goeie club.. Of een groep waar het allemaal zo'n sukkeltjes zijn zoals mij.. :p
    Achja, eerst nog even concentreren op al die cusrussen, geeuw. Oké, er staat inderdaad cusrussen, maar ik vind dat gewoonweg (!) veel cooler dan cursussen. Dus laat ik het staan, voila.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Las Vegas is erg de moeite om te bezoeken, zeker om te fotograferen. Ik zou er dagen kunnen rondlopen en beeldjes schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoppen? Neenee! Schrijf maar over vanalles en zeker over je reis naar Vegas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat van die verjaardagen snap ik niet helemaal, maar waarschijnlijk komt dat doordat je dan in 2011 géén verjaardag zult vieren. Of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ed: nee, ik werd 19 in 2010, maar we hadden mijn 18e niet echt gevierd op kot omdat die middenin de blok viel en we allemaal thuis zaten;) In 2011 vier ik gewoon mijn 20e!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great, dan vind ik nét een leuke blog, en dan besluit de schrijfster er nog dit jaar mee te gaan stoppen! Laat dat maar een "goed" voornemen van je zijn dat niet wordt waargemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je blog is echt geweldig ! Je kunt echt geweldig schrijven. En nog zingen ook blijkbaar ? :)

    BeantwoordenVerwijderen