donderdag 28 oktober 2010

Kotfeestje!

Gisteren vond er zich een geweldig kotfeestje plaats. Of eerder een feest; er kwamen toch wel ietsje meer dan 10 mensen. Dat de buren ons nu haten (de buren rechts, de buren links waren gewoon keihard aan het meefeesten!) nemen we er dan wel weer bij.

Waarom was het een geweldig feestje?

Mijn vrienden waren er! Natuurlijk niet allemaal... Ja, voel je nu maar persoonlijk aangevallen! Degenen die er wel waren, vind ik vanaf nu leuker.

De mensen die ik leerde kennen, en de leuke openers die ik van hen kreeg. Die gingen van "Ik lees jouw blog!" tot "Jij wordt mijn toekomstig lief want we hebben dezelfde bloem!"

We hadden een thema: nerds. Verkleden is altijd fijn voor de vrienden die van Aalst komen. En het is algemeen geweten dat er met nerdfeestjes niets verkeerd kan gaan. En hier duld ik geen verdere commentaar over;).

Ik had er zin in! Vergeet niet dat mijn voet 5 weken (VIJ-HIJF!!) ingegipst of ingetaped was, waardoor ik heel wat studentenverwelkomingen en donderdagavonden heb moeten missen. En uitgaan op krukken, nee, dat gaat niet.

We hebben na het feestje nog met een aantal mensen een stapje in Leuven gezet. En dat was leuk! Lang zijn we er niet gebleven hoor... De zonsopgang hebben we bijvoorbeeld niet gezien. En zoals het echte nerds betaamt, stond ik deze morgen vroeg op en heb ik geen enkele les* gemist.

Kortom: het was leuk! Maar nu denk ik dat ik een beetje ga slapen.

*De enige les die ik had was van 16u tot 18u. Maar ik was er, hoor!

2 opmerkingen: