dinsdag 21 september 2010

Kattenjong, kattenjong, de wereld zou veel mooier zijn als iedereen zo zong!

Doordrukstrip, Doordrukstrip, ilse heeft geen ligamenten maar dat staat ook best wel hip.

Dit zinnetje verzon D. (als je het niet kan plaatsen moet je zeker naar dit filmpje kijken!) Ik vond het supergrappig dus ik postte het in m'n facebookstatus. Waarop Gemaine antwoordde met "Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, ilse kan niet stappen en dat vind ik best wel fijn."
En toen ging het spreekwoordelijke balletje aan het rollen...

K.: Doorkijkplexi, doorkijkplexi. Ilse gaat met krukken en dat doet ze best nog sexy.

K.: Uitschuiftrap, uitschuiftrap. Ilse heeft veel pijn, want naar beneden ging te rap.

K.: Benedengooidwerg, benedengooidwerg. Ilse kan goed vallen en dat doet ze van een berg.

Ikzelf: Autopech, autopech, ze zegt het niet zo graag maar viel dus op een platte weg. (het was wel een platte weg in de bergen, ter mijner verdediging)

Ik, toen ik vond dat K. genoeg commentaar op mij gegeven had: Paprikachips, paprikachips, de pot verwijt de ketel want ook K. heeft een gips!

K.: Ze-is-het-even-kwijt, ze-is-het-even-kwijt, die gips bij K. is al verleden tijd!

Zo zie je maar. De grootste humoristen dragen een gips.

1 opmerking:

  1. Die kende ik al, maar ik vind ze hilarisch! :)

    Goochelaarhoed, goochelaarhoed, Ilse doet dat heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen