donderdag 4 maart 2010

Kassagesprek

Gisteren in de supermarkt stonden D. en ik aan te schuiven aan de kassa, we waren aan het praten over Gogo's. Ze zei dat ze er ééntje had van Einstein: "Een rood Gogootje met z'n formule op zijn voorhoofd, jeweetwel, die van... Euh... Nu voel ik mij dom..."

Waarop het meisje voor ons zich omdraaide: "E is gelijk aan MC tot de tweede."

Conclusies hieruit?
- Er luisteren mensen mee. Altijd.
- Ookal praten we over gekleurd rubber, onze gesprekken zijn blijkbaar interessant genoeg om reacties uit te lokken.
- Gogo's zijn leerrijk!

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik Einstein's formule ooit geweten heb - shame on me. Ik heb dat ook nooit moeten studeren. Lach er maar mee, ja... Dan ga ik een beetje A's zeggen, want dat moet ik nu eenmaal wel.

2 opmerkingen:

  1. E is M maal C kwadraat.
    E is M maal C kwadraat ..
    komaan ilse! dat komt zelfs voor in een liedje van Spring! =D 'ik ben verliefd op de juf van fysica'..

    BeantwoordenVerwijderen