zondag 7 maart 2010

Kant-en-klaar!

"Ilse... Jouw blogs zijn de laatste tijd wel kort hè?"

Dit zei een vriendin me vrijdag. Nog eens een lange blog dan? Dat kan ik op dit moment nog niet garanderen. Maar ooit komt er nog wel eens een lange(re).

Er zijn van die momenten waarop je écht geen inspiratie hebt om te bloggen. Maar daarvoor heb ik nu dé oplossing gevonden! En die oplossing stond in de CosmoGirl! issue 11 2009.

In elke CosmoGirl! staat er een invulverhaal op één van de laatste bladzijden. Dat is een kant-en-klaar verhaal met enkele lege plekken die je moet invullen. Ik typ het even (grotendeels) over:

Yes! De trip van je leven samen met Elena (je BFF - ik gebruik een pseudoniem). Om 4 uur stappen jullie op een olifant (dier) en vliegen jullie naar New York in Amerika. Je hebt gehoord dat Charlie (favo celeb-boy) ook in NY is en je besluit hem te verrassen met een serenade onder zijn hotelbalkon.

Je gaat heb je even voor mij zingen met in je hand een prei. Dat moet je wel doen in een jurk: shoppen dus!

Terwijl je in Colruyt (favo winkel van je moeder) bent, staat Paris Hilton naast je. Ze heeft een aap op haar hoofd, wat je doet denken aan Lala (teletubbie). Ze wil ook een serenade zingen, namelijk: 't was mèn madam (carnavalskraker). Je moet dus zorgen dat je beter bent.

's Avonds ga je met Elena in (de mooiste auto van de wereld) een keverke naar een feestje van 50 cent. Als de hit (je lievelingsliedje) Broodje warm vlees uit de boxen knalt, is de bas zo hard dat Paris' broek scheurt. Yes! Jij hebt gewonnen!

Met 101 kilometer per uur ren je naar Charlie's hotel met een triangel (instrument) in je ene hand, en de prei in je andere hand. Je roept: "Charlie!", hij loopt het balkon op en je begint heb je even voor mij te zingen. Je klinkt precies als Jolien (je lievelingszangeres)! Als je klaar bent zegt hij (de meest romantische zin uit een film die je ooit gehoord hebt): "I'll never let go, Jack."

Binnenkort neem ik mijn blogs serieuzer hoor. Binnenkort.

2 opmerkingen:

  1. Oh, ik hou van deze blog! =D
    Alhoewel we ook naar Bath hadden kunnen gaan, & kusjesdag hadden kunnen zingen. ^^

    Btw, heb je deze van Charlie al gezien?
    http://www.youtube.com/watch?v=fd1a3QLdO5I&feature=rec-r2-2r-2
    (1:42 ;D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had je echt geen glamoureuzere winkel dan de colruyt kunnen kiezen :-)
    ronduit zaaaaalig

    BeantwoordenVerwijderen