woensdag 13 april 2011

Stilte voor de storm?

Jullie moeten wel al onraad ruiken: een titel die niet met een K begint! De eerste en tot nu toe enige keer dat ik dat gedaan heb, was in mijn eerste blogbericht. Dat voorspelt niet veel goeds...

Inderdaad, mooie liedjes duren niet lang... Hoewel anderhalf jaar best wel lang is voor een liedje als Hetmaggeennaamhebben, vind ik. Ik heb altijd graag geblogd, zij het met af en toe een inspiratie- of tijdloze maand (ik weet dat "geen tijd" het stomste excuus ooit is, ja.), maar uiteindelijk kwam ik toch altijd terug. Ik sluit nu ook niet uit dat het voor àltijd gedaan is. Mocht ik een nieuwe blog hebben, en je zou die graag willen lezen, dan weet je me te contacteren. Of zal ik als het zo ver is meteen hier een linkje plaatsen?;)

Mijn verhaal stopt hier, maar jullie kunnen in één of andere nostalgische bui deze berichtjes altijd herlezen. Nog eens een dikke merci voor alle fans, lezers, lurkers, diagonaallezers van dit weblog: zonder jullie had dit liedje nooit anderhalf jaar geduurd.

8 opmerkingen:

  1. Ooh, ik vind het echt superjammer dat je ermee stopt! Ik heb genoten van je blogs :)

    Groetjes van het meisje dat op je kotfeestje zei "ik lees jouw blog!" :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stommerd! Hoe moet ik nou mijn Vlaams bijspijkeren :P Ik hoop dat je een nieuwe blog begint en zo ja, ben ik natuurlijk vaste lezeres!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel erg jammer, ik begon net aan je te wennen. Moet nu weer afkicken vervelend hoor/ Laat je het me weten als je iets nieuws begint, zou erg aardig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ilse, ik vreesde al dat er zoiets zat aan te komen! Neem even een verdiende pauze, en vlieg er dan met heel veel inspiratie terug in. :) Wie schrijft, die blijft hé Ilse. Zo ben je toch nog even terug bij ons terwijl je daar in het verre Leuven zit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NEEEEEEEEEEEeeeeeeeeehhh...
    kga je blog misse Ilse ;( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd jammer om een blog zo te ontdekken :(

    BeantwoordenVerwijderen