dinsdag 2 november 2010

Kerstcadeau ! (2)



Eerst een beetje uitleg voor de onwetenden; ik koop een cadeautje voor een blogger die ik vanaf nu mijn Slachtoffer noem. Mijn Slachtoffer weet dat hij/zij een cadeautje zal krijgen, maar hij/zij weet niet dat dat cadeautje van mij zal komen. Verder krijg ik zelf ook een cadeautje, van mijn Secret Santa. Voor mijn Secret Santa ben ik dus het slachtoffer, eigenlijk:p.
Als je het niet snapt, ga dan nog maar eens langs bij Tess. Je kan nog last-minute inschrijven als je een blog hebt.

Dus, ik kreeg vandaag een mailtje van Tess en nu weet ik wie mijn slachtoffer is! En ik ben er blij mee, hoor. Nu kan ik echt beginnen nadenken over welk cadeautje ik aan hem/haar zal geven.

Ik vraag me af of mijn Secret Santa het ziet zitten om iets te kopen voor mij. En iets kan doen met mijn wishlist. Daarin had ik een paar dingen getypt waarvan ik houd/niet houd, maar of mijn Secret Santa er veel aan heeft, weet ik niet. (Er stond oa. in dat ik geen kakkerlakken wil krijgen;).)

Good luck, Secret Santa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten