zaterdag 17 april 2010

Kattevals - het vervolg

Het is zover. Vanaf nu heb ik een bandje. Ik ben Ilse en ik zing in een bandje.

We hebben geen bassist en geen naam, maar dat is nu even niet belangrijk. Alles op zijn tijd.

Zoveel hebben we nog niet kunnen oefenen, maar we hebben wel ons repertoire een beetje uitgebreid. We hebben plannen om the Ramones te spelen en ons eerste covertje wordt een rockversie van Aux Champs Elysées. How cool is that?

Maar ik blijf erbij dat ik niet wil optreden. In het beste geval eens voor vrienden, als we wat beter zijn (over een viertal jaartjes schat ik). Maar nooit in één of ander jeugdhuis, op een feestje of wat dan ook.

Want mijn microstemcomplex... Da's nog niet vergeten hoor.

2 opmerkingen:

  1. Misschien moet je naar de Rock School in heverlee gaan, daar kun je je eigen bandje oprichten maar ik neem aan dat je dat niet ziet zitten :'D

    BeantwoordenVerwijderen